תריסי עץ – כאשר עיצוב מתחבר עם הטבע

כאשר בונים או משפצים בית, ניתן לראות כי הפתרון המועדף ביותר של האדריכלים להקניית מראה יוקרתי וחם הוא התקנת תריסי עץ.בזמנו, היה צורך לתחזק ולשמור על התריסים והחלונות העשויים עץ, אך היום באמצעות הטכנולוגיה שהתפתחה בצעדי ענק, אנו רואים כי ניתן להתקין תריסים המיוצרים מעץ, בתחזוקה אפסית. הסיבה היא, שהתריסים מגיעים עם ציפוי מיוחד אשר מגן עליהם מרטיבות, לחות ושמש קופחת.

היום תריסים מעץ הם יותר מאשר הצללה

אנשים בעבר היו רוכשים תריסי עץ למטרת הצללה, אך היום ניתן למצוא את העיצוב והיופי בחומר הטבעי שהוא עץ  איכותי ,באמצעות סוגים מיוחדים של תריסים  ובחירה מתוך קטלוגים מרהיבים. למעשה העץ הוא אף החומר המבודד הטוב ביותר מפני קור וחום, הוא מתאים למזג האוויר הארץ ישראלי, והוא נשמר למשך שנים רבות. ניתן להתאים פרקטים ורהיטי עץ, מה שיגרום להרמוניה מושלמת בעיצוב הבית. יש להתייחס לשאר האלמנטים של הבית ולהתאים את העיצוב גם לפיהם.

התאימו את תריסי העץ לסגנון ביתכם

יש לציין כי ישנם דגמים רבים של תריסי עץ, למשל תריסים בסגנון עתיק, תריסים בסגנון כפרי וכן, תריסים בסגנון מודרני. יש להתאים את התריסים המיוצרים מעץ, לפי סגנון ביתכם, כך שאם ביתכם בסגנון מודרני ואתם ממש אוהבים תריסים וחלונות מעץ, התאימו אותם בסגנון מודרני ואם ביתכם הוא בסגנון כפרי או עתיק, תוכלו למצוא תריסים יפהפיים מעץ בסגנון עתיק ואפילו בעלי צורות קשתיות, מלבניות ופרזולים מעניינים בסגנון של פעם ומלאי נוסטלגיה.

בחרו ביצרן או יבואן מוכר של תריסי עץ

כאמור, תריסים המיוצרים מעץ איכותי עולים לא מעט. זו הסיבה, שיש להזמין תריסי עץ רק מיבואן מוכר או יצרן תריסים העשויים עץ וותיק וכזה שהוא בעל שם ומוניטין. שימו לב גם לתקופת האחריות, היות וזכרו, ככל שתקופת האחריות תהיה ארוכה יותר, סימן שמדובר בתריסים מעץ שהם איכותיים. עוד טיפ –  מצאו כמה שיותר מידע  על סוגי העץ ומה סוג העץ המומלץ ביותר, כזה שנשמר למשך שנים ותמיד התריסים באמצעות עץ איכותי יראו כחדשים.

You May Also Like

About the Author: John Watson

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *